Denooomii 5 aylıkken saçlı doğdu kendi saçını çekiyor ağlıyordu ve terliyordu ben emzirirken babası makasla önce bi tarafı sonra diğer tarafı kesti 7 aylık yine sıcaktan evde mama sandalyesinde tv açık ben şarkı söyledim felan babası makina ile önce sesine alıştırdıkdan sonra kestik 9 aylık berbere gittik çok az ağladı babası ile kucağında ben yine şarkılar müzikler uzayınca kendi çekip ağladığı ve terlediği için bizim anılarımız her seferinde eğrilikler oldu ama olsun terleyip hasta olmasında bi kaç video bakıp evde kesebilirsiniz yabancı biri daha çok korkutuyor ya da emzirirken biz ilk öyle kestik