Agustosbocegii Bende aynı durumu yaşadım emzirmeme rağmen ağrı ve şişkinlik azalmıyordu ağlaya ağlaya emziriyordum en son genel cerrahiye gittim çok acısa bile bastıra bastıra ağrıyan yere masaj yapacaksın dedi ve zeytinyağı da sürüp ovala dedi. Yaklaşık 2 3 hafta sonra geçti çok şükür.