Merhaba canim bol su iç lütfen ve yediklerin sağlıklı şeyler olsun bunun yanında protein ağırlıklı beslen sana önereceğim iki takviye var birisi doğal yağlardan oluşan MAMİLLAC mor renkli kutusu var eczane internet vs hemen edin ben doğum yaptığım anda hastanede başladım içmeye suya 15 damla damlatıp içiyorsun üstüne de iki bardan suyunu iç aynı bardakla iç yağ bardakta kalıyor zaten bebeğim 6 aylık olacak hep önde gitti kilosu maşallah diyeyim darısı sana ve tüm bebiklere inşallah 💜 ikinci önerim de solgarin emziren anneler için olan b12 si bunu da eczane ve internette bulabilirsin bu ikisi benim doktorumun onerisiydi ama kullanan herkes çok memnun başta ben sende önce doktoruna danış istersen ama inan emziren herkes kullanıyor vitamin sütun kalitesini arttırıyor buda bebise kilo olarak geliyor umarım işine yarar 🌸🐣