Simay_karass Yeni doğum yapmış annelerr ya da sezeryan,normal doğumdan sonrası göbüşü kalan annelerr… Göbekler nasıl eridi indi yok oldu??? Göbeğiniz nasıl gittii neler yaptınız bu göbek nasıl gidecekk cevapları bekliyorumm…
Pemberuj Simay_karass canım ben diyete başladım ağustos ayında 89 kilodan 70 kiloya düştüm son 5 kilom kaldı hedef 65 😊 yani ben diyet yaptım sıkı bir diyetle akşam 7den sonra birşey yemedim detox suyu vs ile verdim alt göbeğim de gitti sporla oda günde yarım saat Leslie be alt karın hareketleri çalıştım 3 set olarak bu şekilde verdim canım
ard_ary_1308 Simay_karass öncellikle ne zaman doğum yaptınız ? Eğer yeni anne iseniz biraz beklemekte yarar vardır malum dikişleriniz için:) Bebeğim 6. Ayına girdiğinde diyet ile 20 kilo verdim sonrasında pilates desteği gördüm ve 2 yıldırda koruma programındayım düzenli diyetisyenimle iş birliği içerisinde gidiyoruz 🥰 yani biraz zaman biraz sabır .. istedikten sonra istediğiniz görüntüye günün sonunda ulaşabiliyorsunuz🌸 sevgiler
Aslkryln Pemberuj doğumdan kadar süre sonra başladın 11 günlük sezeryanim ne zaman egzersize baslamayaljm
burcugckn 8 aylık anneyim memeyi sevmeyen bir bebem var 8 aydır aralıksız gezerek çök kalk haraketi yaparak yerimde yaylanarak bebemi emzirdim çevrede fazla yardım edenim olmayıncada yeme içme zaten sorun oluyor bazen aç kaldım:) 51 kiloyum şimdi normal kilom 56ydı. 56 kiloyla hamile kalmıştım baya altına düştüm işte stres filan derkende 51′e indim:) ama tabi siz böyle yapmayın 🥹😅
Simay_karass ard_ary_1308 bebeğim 4.5 aylık şükür emzirişorum ama ev hanımıyım çalışmıyorum bulunduğum ilçe soğuk 1000 m yukarıdaşız dışarıda çıkamışorm kolay kolay evde olunca da yiyorum hele tatlı delisiyim. Ağır egzersiz iç dikişlere sıkıntı olur diye yapmıyorum daha erken sizlere bi sorayım bi dedim siz neler yapıyorsunuz diye… Sütü azaltan kjtü etki yapan şeylerde tüketmek istemiyorm gaz yapar vs.
Pemberuj Aslkryln başlama şuan canım bence diyete de öyle ağırlık verme bence daha yeni doğum yapmışsın ben oğlum 1 yaşındayken diyete başladım düşün egzersiz de yapma şuan dikişlerin var 2 ay sonra anca düzene girersin o zaman başlarsın canım bence tavsiyem bu yönde
ard_ary_1308 Simay_karass o zaman kendinize online diyetisyen bulun derim asla sütte azalma olmuyor uzman diyetisyen eşliğinde giderseniz sonuç mükemmel olur egzersize gelince bana yürüyüş+lesie vermişti tatlı krizi önlenebilecek bişey emin olun 3 beyaz vücuda zarardan başka bişey değil Bnde tatlı delisi biriydim evde olmadığında krizlere girerdim şimdi yiyen insanları görüyorum dolu dolu çok üzülüyorum siz istedikten sonra kilodan eser kalmaz 💪🏻💪🏻 gaz olayına gelince bn herşeyi yerdim bebeğimde zerre gaz sorunuda olmadı toplumun dayatmalarına göre hareket etmeyin mesela yeşil çayın sütü kestiği söylenir doğurduğum günden bu güne içtim sütümü kesmedi 😬😬