Yaklaşık 20 gün önce tam 8 ayına girerken baliye gittik bebeğimizle. Herkes siz çıldırdınız mu bebekle o kadar uzağa mı gidilir yapamazsınız falan dedi çocuk bakımı konusunda Master değilim ama üstesinden geleceğimi düşünüp bi gazla gittik. Tatilimiz mükemmel geçti herkes de yapar sadece kötü geçmeyeceğini düşünün yeter. Benim tek duam dişi orda çıkmasın nolur olmuştu kabul de oldu 😂 çok suyu seven bir bebeğim olmadığı için uv korumalı bir mayoyu zorunlu görmedim. Mayo,mayo bez,şapka,sinkov(ayrıca oda için de likit almıştım),bol bol yarım kollu zıbın,ateş ölçer,calpol,ani düşmelere çizilmelere karşı hero stick,birde doktordan alerji olmasına karşı bi alerji damlası almıştım. Gezerken bebek arabası sevmediği için tercihimiz kangurudan yana olmuştu. Yemek konusunda çok pimpirikli biri olmadığım için o konuya çok girmiyorum ama acil durumlarda suya karıştırılan mamalar var ben birde yanıma evde ekipman ne olacağını bilemediğim için kavanozlardan almıştım. Yanımda ayrıca hurma ve zeytin ezmesi götürmüştüm. Yaz zaten çok sıcak bebekler de yemek istemiyor eline verirsin bi karpuz hem yer hem oyalanır. Muhakkak ufak bir termos çantan olsun bence sıcakta bebeğin içme suyu bile kaynıyor en azından sabit tutar sıcaklığını. En önemlisi hiçbir şeyi takmadan rahatça tatil yapabilmen de gerçekten bebekler hissediyor tatil de ona göre şekilleniyor. Şimdiden iyi tatiller 😊🌸