Merhaba güzel anneler🤗 bir aylık bir kızım var 🥰 anne sütü alıyor ama bazen özellikle şu iki gündür emiyor emiyor iki göğsümü de boşaltıyor memede uyuyor yerine bırakınca aranarak battaniyelere ağzını sürünüp ağlıyor halbuki doyurup bırakıyorum. Sonra da alıp diğer göğüste emziriyorum yine uyuya kalıyor hatta en başından emerken bile gidiyor gözleri, gevşiyor memeden. Bırakıyor sonunda yine biraz dalmasını bekleyip yerine yatırıyorum tekrar ağlıyor bazen memede de kavga halinde oluyor kafasını sağa sola çeviriyor ağzında sıkıyor göğsümü sinirleniyor Hatta sonrasında hıçkırık tutuyor kusuyor e doymasa bunlar da olmaz sürekli ağlar falan diyorum kendi kendime..İnternetten bakınca sütün yeterli olmadığı durumlarda bu kavga durumu yaşanıyormuş ama bilemedim üzülürüm öyle bişey de olursa😞 var mu fikriniz öneriniz?