Merhabalar güzel anneler❤️, açıkçası canım çok sıkkın başlıktan da anlayacağınız üzere aşırı iştahsız, asla acıkmayan bir kızım var. 1 Yaşında kızım fakat beslenme olayı artık beni YIPRATTI.. Deli çıkacağım inanın ne yaptıysam olmuyor bütün kurallarımı çiğnememe rağmen yine de bana mısın demiyor bebem.. Yemek yedirmek adeta işkenceye döndü benim için. Oldum olası zaten aman aman iştahı yoktu ama şu son iki üç ay inanılmaz yorucu geçiyor ek gıda bizim için. Ağzını açması imkansız hale geldi artık çaresizlikten yemek yedirirken video izlemesine bile müsade ediyorum ki iki lokma yesin diye. Bütün tahlilleri yaptırdım hamdolsun bir sorun yok, doktorumuzun dediği gibi yapısı böyle demek ki. Fakat ben sizlerden iştah açıcı birşeyler önermenizi rica ediyorum. Bildiğiniz, kullandığınız, faydasını gördüğünüz iştah açmaya yarayan birşeyler var mı acaba?