Bebeğim 3ay 15günlük süt ürünleri alerjisi olan bir bebek. 10 gün önce öğrendik doktor önerisiyle bebelac ın alerjik mamasını önerdi ama deniyorum asla içmek istemiyor 10cc ya içiyor ya tükürüyor. Günlerdir deniyorum ama bir türlü sevdiremedim. Şimdi başka bir mama denemek istiyorum. Doktorum bu ikisinden biri al diyor. Kullananlar varsa öneride bulunabilir mi lütfen çok kararsız ve çaresiz kaldım.