Kızlar merhaba kızım 5 aylık oldu 2 aydır sürekli kabız 10-11-12 günde kakasını yapıyor artık gaz sıkışmasında eşlik etti ıkınmaktan çok zorlanıyor..
Acile gittim normal değil dediler çok doluydu lama yaptı doktor. Polikinliğe gittik kan idrar temiz dediler normal dediler..Ama ayda 2 kez o da lama ile neyi normal??
Başına gelenlerden yorum bekliyorum lütfen yardımcı olun😔
Yarın yine randevu aldımm doktordan..