karaninannesiii1 Oğlumun 60 a yakın kelimesi var ama bazı kelimeleri tam söylemiyor mesela şapka kapka balon bambo krpçe depçe gibi bunlar normal mi ne zaman düzelir kelime sayılmaz mı bilgisi olanlar cevaplayabilir mi merak ediyorum ilk çocuğum
Avakado1 karaninannesiii1 normal tabi ki kelimeyi eksik bile söylese kelimedir bu. Maşallah baya kelimesi de varmış. Zamanla düzelir hiç endişe etmeyin. Kızımda öyleydi şuan 3 yaşına 2 ay kaldı baya düzeldi
Nilya88 karaninannesiii1 oğlumun hiç kelimesi yok ya doğru dürüst yani baba dede gel git kalk bu kadar nasıl gelistirebilirm
Selom karaninannesiii1 oğlumda farklı der bazı şeyleri balık demez baka der su demez uccc gibi birşey der doğrusunu sürekli tekrar ederim ama düzelmedi daha etrafımda çocukları olanlar bunun normal olduğunu söylüyor hatta ufaktan ikili kelimelere geçti mesela portakal suyu istiyor ‘portakal uccc’diyor 😂😂 Ama çokta temiz klima düğme der mesela bunlar daha zor kelimeler o yüzden artık takmıyorum düzelir elbet 🙃
_SerenN_ Bence kelime sayısı gayet iyi telefuz etmede benim oglum da aynı asansöre asasör diyor mesela aparata da apart diyor komik oluyor bazen 😊 bana gayet normal geliyor bunlar
karaninannesiii1 _SerenN_ ya evet zamanla düzelir sanırım etrafımda aynı aydaki çocukların telafızları çok iyi o yüzden merak ediyorum ben de bunları yaşayıp ilerlemiş olanları
karaninannesiii1 Nilya88 kaç aylık sizinkler de iyi bence gelişir.şöyle bol kitap bakıyoruz sevdigi seyleri kendi söylüyor bazen ben söyle diyorum alkış yapıyorum fakan öyle söylüyor teşvik ediyorum
Avakado1 karaninannesiii1 sürekli konuşarak düzeldi, ben sürekli sorular sordum hala öyle kitap okudum yolda vs gördüğüm şeyleri anlattım böyle böyle düzeldi 😊