Bebeğim yaklaşık 1 haftadır tek göğsümu emmek istiyor diğerine gelince öyle ağlıyor ki asla almıyor ikisini de gayet iyi emiyordu normel de sebebi ne olabilir zaten sütüm doktor ikisini de emzir dedi ama kızım emmiyor acaba doydu mu diyorum alıyorum diğerine onu emiyor ama sol göğüsumu asla almıyor sebebini ne olabilir ne yapabilirim tecrübeli anneler ? 5 aylık bu arada bebeğim.