Zynpgmt Bebeğim 3 ay 10 günlük. Uykuyla ilgili çok problem yaşıyoruz. Düzen oluşturmak istiyorum artık. Bu dönemde düzen oluşturabilir miyim? Oluşturursam da nasıl olmalı?
edafmo Zynpgmt 4aydan önce uyku düzeni eğitimi çok zor diyorlar ama yapan bi şekilde yapıyor😂 benimde 3 ay 15 günlük bebeğin var gündüz uykusu hiç yok gece 2saatte bir uyanıyor sürekli uyku diye ağlıyor bitik durumdayım
Zynpgmt edafmo Evet sizinle konuşmuşuz başka gönderide bu konuyu. Artık azmettim kendim rutin oluşturmaya uykusu geldiği vakitleri önceden hesaplamaya falan karar verdim. Tabi öyle bir şey varsa. Belki dedim bilen eden çıkar yol gösterirler bize. 😆🥲🥲