enfal8alparslan Kızlar selam ben 3 şubatta doğum yaptım yaptıktan sonra adetlerim hep düzenli oldu zaten adetlerim hep düzenliydi benim sadece bu ay 4 gün gecikti normal mi bu acaba yaşayan var mı aranızda ?