Diş zamanı girdiğinden beri adam akıllı bir öğünümüz yok, artık kendimi kötü hissediyorum. Geçicidir dedim ne isterse onu verdim ama 10 aylık oldu hala normal kahvaltısı yok, görüyorum böyle storylerde falan kahvaltısında yumurta sarısı zeytini peyniri yiyen bebeler. Öğlen çorbası neyse yemeğini yiyen.
Ben mi yanlış yapıyorum yoksa böyle olabilir mi, kilo alımı normal ama sağlıklı dengeli beslenmedigini düşünüyorum.
Zaten dişlerimiz peşpeşe çıktı şuan 6 dişi var. Sabah pankek krep bisküvi patates elinde yiyebilecegi şeyler yiyor. Öğlen zorla meyve yoğurt veriyorum, şükür yoğurt falan yiyor. Kşık reddi mi neyse artık çorba yemek yemiyor.
Yapmam gereken ekstra bir şey var mı akıl verin..