Kızlar 17 aylık bebeğim farklı bir şey ya da onu heyecanlandıran bir şey olsun aşırı derecede heyecan yapıyor tepkisi aşırı oluyor yani yiiiiihhh diye bir olur ya heyacanlarında sürekli onu çıkarıyor 😬😅 Tepkileri değişiyor, durduk yere çığlık falan atıyor normal mi ya hiç denk gelmedim daha önce garipsiyorum bazen 🤔