Merhaba, kızımın kabızlığı hiç yok. Ama hep ıkınıyor kızarıyor. Bazen de bu ıkınmanın ardından kusuyor (ayda 2 defa falan). Sebebi ne acaba benzer bir durum yaşayan var mı?
Doktora geçen sormuştum endişelenme dedi sürekli kusmadığı için, ama sorun şu hep kusmasa da hep ıkınıyor ama