Benim bebeğim 6 bucuk aylık 6500 gram bugün doktora götürdüm boyu iyi ama kilosu çok düşük dedi mamasını değiştirmiştim ama yine de toparlanmadi. Ek gıdalara başladim beslenmesine çok dikkat ediyorum ama almıyor. Bugün vitamine başladı doktorumuz inşallah alır üzülüyorum böyle olunca 😔