Eşime de söyledim, çocukluğumu hatırlıyorum bundan 12-13 sene öncesini meyve bize lükstu diyorum, şu an ekonomiden memnun değiliz evet ama eskiyle kiyaslayinca mantığım almıyor, süt çok çok nadir dolabimiza girerdi akrabalardan nadirdi aracı olan , sosyal hayat kesinlikle yoktu , kıyafet desen bayramdan bayrama bir kat…ona rağmen o zamanlar kendimizi orta derecede görürdük öyle değil mi ama ? Bu ekonomi mantığını çözemedim 😕. Eşimde diyorki o zamanda ekonomi o kadar kötü değildi büyükler kısmaya alışmıştı.Sizce şimdi mi ekonomi kötü eskiden mi kötüydü