Mrve-Mom benim bebeğimin gelişimi hep önden gidiyordu ama 4,5 aylıkken sadece 20gr almıştı, 1 ayda sadece 20 gr. Bunu duyduğumdaki üzüntüyü anlatamam. Doktor mama vermeliyiz yapacak bir şey yok dedi. Ben kendimi 6 ay anne sütüne şartlamıştım oysa ki. Üstüne canım oğlum mamayı kesinlikle reddetti. Bi sürü mamayı 1 hafta denedim ama yok. (Yazarken kolay da Bunların hepsi de ayrı stres yaratıyor ayrıca ☺️) Doktoru arayıp anlattım, ek gıdaya geçeceksin deyince kendim hasta oldum, abartmıyorum baya mide bulantıları istifralar baş dönmeleri... buraya fikir almaya, destek almaya giriyoruz, o yüzden burada hala ek gıda için kötü şeyler yazdıklarında üzülüyorum ama bu benim tercihim değildi. Sizi anladım size yönelik yazmıyorum ama forumda bu çok yaygın malesef 😔