Merhaba kızlar. Kızımm 11 aylık. 6. Aydan beri hafif mide sorunları yaşıyorum doktora gittim ilaç verdi ama tam işe yaramadı düzenlide kullanmadım zaten. Doğum sonrası mide şikayetleri olanlar oldumu neler yaşadınız ne yapmam gerek bilgi verebilirseniz çok sevirim. Ağrı değil de bi huzursuzluk var midemn en üst kısmında. Bazende öküz oturmuş gibi oluyor gaz varmış gibi ama aslında değil bilemıyorum.