Bebegmmm 30 aylık çocuğun konuşma ya dair pek birşeyi yok . Dil terapistini tavsiye ettiler ne yapıyorlar orda daha önce tecrübesi olan varsa yazarsa sevinirim . Ne kadar süre gittiniz ilk ve son dudum bariz olumlu gelisme oluyor mu ? Vs vs