Kuzeybebekk Kızlar bebeğim 6 aylık , bu arabayı almayı düşünüyorum ama 15 kilo taşıma kapasitesi yazıyor . Bebeğim şu an 8 kilo . Bikaç ay sonra kullanamaz mı demek oluyor , kullanıp da memnun kalan var mı, kaç yaşanmadan kullandınız acaba
Kuzeybebekk Benguu_72 Pierre cardinin de ürünümde 15 kip yazıyor kararsız kaldım ben ya , şimdi alıp da bikaç ay sonra kullanamayacaksam almak da istemiyorum maddi durumlardan ötürü . Kullanacaksam eğer ,iki üç yaşa kadar kullansın istiyorum ..
Kuzeybebekk Benguu_72 pierre cardin capsule aldım satıcı yeni kanuna göre hepsinde 15 kilo yazmaları gerektiğini söyledi 🙏🏻
hestiaone 15 kg zaten normal şartlarda 2 bucuk 3 yaşa denk geliyor yani birkaç ay sonra değil en az 2 sene daha kullanırsınız. 22 kg olanlar 4-5 yaşa kadar ama ben 4-5 yaşında olup da bebek arabasında oturmak isteyen de görmedim açıkcası
Benguu_72 hestiaone ben 4,5 yaşına kadar otursun diye almadım benim bebeğim iri önde gidiyor 15 kilo alsaydım 2 ay anca binerdi bu yüzden 22 kg tercih ettim tercih meselesi
Benguu_72 Kuzeybebekk pierre cardin yeehoo 2 aldım e bebekten İnternettem bakabilirsınız kullanışlı kolay kapanıyor kapanınca çekçekı var valiz gibi oluyor