Sapsikanne Kucukadaminannesiii birkaç hafta kullandım ama şöyle bence benim zaten sütüm vardı silikonla emdiği için az kilo alıyordu bebeğim silikonu bıraktım onu da kullandım o ay iki kilo birden aldı
Kucukadaminannesiii Sapsikanne yani benim de sütüm var ama azaldığını düşünüyorum geçen ay 600 bu ay 700 gram aldı bebeğim, işe de başlayacağım daha fazla azalmasından korkuyorum bu yüzden kullanmak istiyorum ama yan etkileri çok korkutuyor
Merve1601 Kucukadaminannesiii bebeğinizin kilo alımı sütünüze bağlı değil benim bebeğim 4. Aydan sonra sadece 500 gram alıyor ayda gittikçe daha fazla hareketleniyorlar ben her ay doktora götürüyorum gelişiminde bir sıkıntı yok
Merve1601 purpleblue bestlak kullandım lactamil kullandım hurma ceviz badem bir sürü kuru yemiş 4 litre su Malt içecekler ama o dediğiniz i mom ve sollar kullanmadm görsel yada link atma şansınız var mı
Merve1601 Kucukadaminannesiii 3 gün sonra etki etti her sağımda bütün biberon doldu elektirikli e bebek pompasını kullanıyorum oda yetmezmiş gibi gece emzirirken diğer göğsümden süt akıyordu ama bırakınca bitti 😒