Mor bir ten rengiyle hayata tutunmak isteyen bir can... siz hiç daha cildinin derisi bile oluşmamışken bebeğinize dokundunuz mu? Sizin dokunmaya kıyamadığınız o ellerinin kıldan ince damarlarına serumlar bağlıyken o iğneler vücudunuza batar gibi acı çektiniz mi? Lohusalık zamanınızı aklınıza getirin ne kadar zordu değil mi? Bir de o haldeyken avuç içi kadar bebeğinizin yaşaması için Allaha yalvardığınızı düşünün. Bir de bunları yaşarken bebeğiniz için süt üretmeye çalışmak zorunda olduğunuzu.. O karanlık gecelerde, sanki bebeğiniz yanınızdaymışçasına ağlaya ağlaya süt sağmak zorunda oluşunuzu...Okuması bile içinizi sıktı değil mi? Bir de yaşaması nasıl onu düşünün. Kasım ayı #prematurefarkındalıkayı
Keşke şu an yoğunbakım kapılarında bekleyen her annenin elini tutup 'Korkma! Sabret! Geçecek!' diyebilsem. 27 haftanın üzerinde doğan her bebeğin yaşama şansı %90. Farkında ol!