Arkadaşlar bugün sünnet olduk sabah 9 da 4ay13 günlük oğlum. Doktoru göremedik hemşire sadece calpol verin krem önermiyor doktor kontrole gelmenizede gerek görmüyor dedi doktoru göremedik bile sorularım vardı çokça. Devlet hastanesinde olduk. Bezini sıkı bir beden küçük bile olur öyle kullanın dedi büyük kullanın denilenin aksine. Karton bardakta koymayın dedi ee ne anladım bu nasıl iş ya. Bide şimdi bebeğim hala uyuyo calpol verdim biraz baygın gibi yatıyo lokal anesitesizden sonra normal midir ki bu? Akıl verin lütfen ben yinede eczaneden teramicin aldım sanırım o kullanılıyormuş sünnetten sonra. Sargıda şu anda düşmezse ılık suyla çıkarın dediler. Önerilerinize ihtiyacım var onlara göre hiçbiiey yapmamamız gerek