sebnem sınav çok kolay hayatım kitabı bir kez oku yeter. Uygulamada ben debriyaj gaz arası kalkışta zorlanıyordum. Stop ettiriyordum arabayı. En zoru park derler vites geçişi derler. Ben en kolayında kalkışta zorlanıyordum. Kullandıkça oturuyo. Korkma hiç. Ben korktuğum an stop ettiriyordum. 😂