Adenkom benim bebeğim 5 aylık hala öyle hatta heyecanlanıyor emerken de sürekli bogazina kaçırıyor öksürüyor. Bazen de durup dururken kendi tükürüğünü yutamiyor öksürüyor sonra gülüyor bana bakıp 😂genel olarak hep öyle yani doğduğundan beri ben alıştım ama takip de ediyorum. Benim kızım çok heyecanlı bir bebek sürekli ayaklarını çırpar kendini sıkıyor gibi yapar yumruk yapar ellerini öyle yani