buussrraa merhaba, bugünlerde bu isteği normal sonra geçiyor . Emzirin istedikçe bol bol sonra ya keşke başka yol dememeseydim dersiniz:) benim de o zamanlarım baya endişeli geçmişti nasıl olacak böyle diye ama sonra geçti, keşke hiç memeden almayıp hep emzirseymişim dedim hatta sonra:) rahat olun ona bırakın işleri, kendisi halledecektir.