Parsdunya her yıl yaptırırdım ama sürekli gittiğin kuaförde cozuttu kullandığı ürünü beğenmedim boşa para, burada gördüm evde keratin yapanlar varmış, kardeşimde vardı e niye yapmıyım dedim yaptım geçen hafta, şükür sakinleşti saçlarım saç bakım yağı ile tam istediğim gibi şekil verip yumuşacık oluyor çabuk yağlanıyor keratinden dolayı ama yapacak bişi yok :) emzirenler için illa ki zararı vardır deriye ister istemez değiyor yani