Benım bebegımde 2,5 kıloydu mınıcık.sutum gelıyodu ama dr dedıkı sutunun olması doydugu anlamına gellmıyor demıstı.yanı ıcerıgi beslemıyo seklınde soyledı.mamaya gectık hemen farkettı kılosu boyu yasıtlarını gectı bıle.persentıl tablomuz hep normal ılerledı.dr nuza danısıp meme+ mama seklınde ılerleyebılırsınız.buradan bısey soylemek dogru olmaz