Canım kızım premetüre doğdu çok şükür kavuştuk bende mevlit vericem inşallah gönül istiyor hediyede dağıtmak sizinkide kızada erkeğede olur gibi ama ben instagramdan bakıyorum yasin ve magnet 5 lira diyor onlar bile bizim bütçeye fazla geldi siz fiyatta yardımcı olacaksanız düşünürüm ben çünkü birde etiket alıcam