Sünnet konusunda bi çok post var. Açmadan önce araştırıp okuyim dedm ama 2 sorum var onlara cevap bulamadım. Öncelikle oğlum 17 aylık genel anestezi yapılcak 7 haziranda.. Emiyor hemde saat başı emmek istiyor emmedende uyumuyor. Ameliyat öncesi sanrm aç olması gerek ama ne kadar süre zaptedebilirm bilmiyorum, bu durumda ne yaptınız emzirmeden yada aç bi şekilde ne kadar süre kalması gerek.
Diğer sorumda şu. Yürüyor ve aşırı hareketli sürekli koşturuyor öyle düşünün. Dikişlerne zarar verirmi bu durum bardak falan kapatrsam illaki kayacak bu harekrtlilikle sanırm 🤦🏻♀️ hareketsz kalmasını sağlamak zorunda kalacakmıyım tecrübeli anneler yorum yaparsanız sevinirim. Şmdiden teşekkür ederim 🙏🏻😊🌼
Kendi sağlık sorunlarım yüzünden sünneti bu güne kadar kaldı malesef 😔