fa_sena_y Kızlar 8 ay önce sezaryen doğum yaptım 64 65 ile hamile kalmıştım 78 ile doğuma gittim. Doğumdan 2 hafta sonra hamile kaldığım kiloya indim ama asla hamile kaldığım halimde değilim. Sanki vücudum değişti. Göbek hala gitmedi 5 aylık hamile gibi duruyor. Dar bir şey giyemiyorum kot giyemiyorum çok kötü duruyor. Bu sezeryan göbeği kalıyor mu hep böyle? Şuan 64 kiloyum ama göbekten dolayı kilolu gözüküyorum. Çok moralim bozulmaya başladı..
Pastaneusuluislakkek fa_sena_y gebelik sebebiyle vücut yapısı değişiyor. Ben 1.5 yıl önce doğum yaptım, gebelik kilomdan 4 kilo daha zayıfım ama alt bedenim 1 beden büyüdü 😬
yagmuraltintas fa_sena_y 2 yıl içinde tamamen toplanıyormus benim 7 ay oldu yeni yeni düzeldi:) yeni gördüm bu arada sizinde 8 ay olmuş
Laydaren fa_sena_y Maalesef eski kilonuza dönseniz de sıkılaştırmanız gerekiyor. Sıkılaşmak için de spor mecbur: Hiçbir şey yapamıyorsanız bile mekik çekin.
Gokturk_ fa_sena_y 65 ile hamile kaldım 73 ile doğurdum 8,5 ay oldu şuan 61’im ama banada sanki çok geniş gibi geliyorum 😂 vücut eski dinamik halini korumuyor canım salıyor etler 😂
fa_sena_y Pastaneusuluislakkek ayakkabı numaram bile 1 numara büyüdü hiçbir ayakkabım olmuyor şaka gibi😢
Uffsananebeslk fa_sena_y Ya benim göğüslerim sarktı :( taş gibi göğüslerim vardı be , ne idi ne oldular …
fa_sena_y Uffsananebeslk benim de öyle hamileyken kocaman oldular 3 ay emzirdim bırakınca önce bir sarktılar ki ve küçücük kaldılar
Ozlem2904 fa_sena_y bende 64le hamile kalmıştım 78.5la doğum yaptım. Şuan 16.5qylik oğlum 58kg yim gören çöp gibi olmuşsun diyor göbek gitti tamamen bende sezeryan yaptım. Emziriyorum ve halen adet olmadım o yüzden dönem dönem şişlik oluyor ama geçiyor. Ben sikilastirici tayt giyiyorum güzel topluyor
fa_sena_y Ozlem2904 bende korse tayt giyiyorum çok iyi toparlıyor ama sürekli tayt giymekten bıktım :(
Ozlem2904 elif_28 pentiden almıştım toparlayici tayt. Bol su ve emzirme günlük 3L su içiyordum süt için. 1 yaşına kadar 62lerde kaldım oğlum hareketlenince peşine gitmekten daha çok verdim diyet yapmıyorum
Ozlem2904 fa_sena_y zayiflayinca görüntunuz hoşunuza gidecek öyle düşünün. Şuan korse tayt eskisi gbi sıkmıyor bile beni
Pastaneusuluislakkek fa_sena_y ben onu baya önce kabullendim. Doğanın işleyişine göre hareket ediyorum
birinsan14 fa_sena_y sporla toparlıyor özellikle plates vücudu şekle sokuyor. Eğer kilo verme sadece vücudum şekil alsın diyorsanız sadece plates yapmanız yeterli
Anneoldum35 Benimde oyle ya,kılom eskı kılomdan 1kılo daha duduk ana hamılelık gıbı gobek duruyo ,5aylık bebegım spora dr 6.aydan sobra baslayın dıyor ,baslasamda mekık hemen cekılıyor mu acaba ,ve de gıder mı kı bu gobus mekıkle