7 buçuk aylık bebeğim sabah kahvaltı olarak 1 haşlanmış yumurta sarısını 3 küp peynir altı suyu ile eziyorum 1 çay kaşığıda kendi yaptığım lor peynirinden ekliyorum bunu yiyor ama tam denk geliyor son 1 2 kaşığa istemeden açıyor ağzını bir kaç kaşık daha olsa açmayacak yani ideal mi az mı yada çok mu sizce ek gıda porsiyon miktarı kafamı çok karıştırıyor :/ ara öğünlerde mesela orta boy elmadan rendeliyorum 2 dilimi yiyor bunlar doğru porsiyonlar mı sizde durumlar nasıl