Benim bebeğim 21 aylık emziriyorum deprem zamanı sadece çok hasta oldum dışarda kaldığımız için ozaman antiniyotik kullanmıştım boğaz spreyi onun dışında bu zamana kadar ıhlamur parol gibi şeylerle atlatmaya çalıştım hep bebeğime geçmesin diye de geçene kadar maske kullandım Allah şifa versin