kuzeyildiz Bebeğim 1 yaşında kızamık aşını yaptırmadan önce yumurta beyazı verelim 3 gün kabar oluyormu alerji vs kontrol edelim dedi Drmuz bizde baya kötü pişik oldu şimdi aşı için endişeliyim sizler nasıl yaptırdınız ?
kuzeyildiz Kızamık aşısı hakkında yaptıranlar süreçten bahsedebilir mi nasıl geçti ateş ağrı vs oldu mu