Benim oğlumda kelimeleri istediği zaman söylüyor çok acayip bişey.. mesela meme, mama, dede, gol, gel, al, baba, kaka, kalk, kapı, bu, havhav, hın hın, düt düt, pis pisi, gibi vs .. Ama kesinlikle ben söyle dediğim zaman asla söylemiyor ya… napcam bilmiyorum bababıldamada yok… bu ara baba kelimesini çok net ve bilinçli olaral “babam babam babam babam” diye gülerek tekrar ediyor. Ama diğerlerini canı istediği vakit anlamadım bende ya. Her komutu yerine getirir yapar taklit vs… ama neden canı istediğinde söylüyor onu anlamadım