Rab123 bende sezaryenden sonra yaşadım 10 gun kadar çektım allahım hatırlamak bıle istemıyorum dıkışlerımle doktora gıdıp yalvardım alın bunu dıye doktor anestol krem verdi ve dupalac şurup bu ödemden kaynaklanıyor devamlı yatacaksın dınleneceksin dedi sadece tuvalete yemege kalkacaksın bol. Su içeceksin dedi o kremleri sürüp olabıldıgınce kabız olmamaya çalıştım zamanla geçti ama cok zır bi süreç geçmiş olsun