Anneyim0102 Kizlar bebeğim sürekli emmek istiyor doktorum mamayi kesti verme artık dedi ama memeden ayrılınca basiyo çığlı napcam böyle tam 1 aylık olduk bugün bu durumu yaşayan varmi
SetenayCo Anneyim0102 Annesinin kokusunu, sıcaklığını istiyordur annesi. Kakalı ve çişli bez sayısını takip edin, yeterli sayıdaysa sorun yok ama bez sayısı azsa sütünüzü sağıp miktarını kontrol edin. Sevgiler 🌺🌺
Senaaydin Anneyim0102 benim bebeğim de öyleydi o zamanlar şuan 4 aylık nerdeyse şimdi de emmiyor meme reddi yaşıyoruz .hep meme de kalmak istediği günler çok bunalıyordum ağlıyordum yemek bile yiyemiyorum diye ama gerçekten geçiyormuş ve şimdi olsa sinirlenmez üzülmez hep kucağımda meme de tutardım o anki psikoloji farklı oluyormuş
annemioldumben_ SetenayCo çişli ve kakalı bez ne kdar olması gerekiyor acaba bir de emzirdikten sonra sağıyorum ben sütüm artsın diye hoş hiç artmadı ama, kaç cc çıkması doğal benim 30cc anca çıkıyor
SetenayCo annemioldumben_ ilk ayları için her beslenmeden sonra çişli bez alınmalı. Doymasa ağlar annesi. Sadece memede durmak da istiyor olabilir, yaşamın ilk aylarında bu durum çok normal. Daha dünyaya geldiğinin farkında bile değil 🌺
Senaaydin Anneyim0102 evet inanın çok iyi anlıyorum dün gibi hatırlıyorum lohusalığın verdiği sıkıntı bunalım haliyle beraber inanılmaz zor geliyor hep böyle olacak diye korkuyordum çok sinirliydim zamana bırakın bitip gideceğini bilin yeter bol bol sarılıp öpün