SedaBayraktar Doktora gittik kan testi sonucunda tiroid 6.50 çıktı biraz yüksekmiş bu şekilde bir durumla karşılaşan var mı? Nasıl düzeldi bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Cey_lin13 SedaBayraktar merhabalar neden tiroit tahlili yapma gereği duydunuz bende bebeğimde tiroit den şüpheleniyorum
kasimonbes SedaBayraktar dogdugundan beri vardi bizde 3 ay takip ettik her ay kan verdik bir ara dustu sonra 12 ye yukselince endokrine yonlendirdi. Endokrin ultrason cekti idrar tahlili aldi ve sonuclar temiz cikinca sadece kan da var ordan takip edicez diyerek 3 yasina kadar kullanacaksiniz dedi ilaca basladik. 6 ay olduk suan 3.93 lere dustu cok sukur.
SedaBayraktar 8.5 aylık bebeğim 1 hafta sonra tekrar gelin dedi bizede inşallah sorun çıkmaz başka bir doktora sordum oda 5.9 bizim en yüksek olmasını istediğimiz değer dedi 6.50 çok yüksek deil dedi bilmiyorum 😔
SedaBayraktar Cey_lin13 genel muayenede kan testinde çıktı doktora birşey demedim sadece ilgimi çeken el ayak terlemesi ve sogumasiydi
SedaBayraktar kasimonbes doğduğunda yoktu bizim yeni oldu doğduğunda olması anneden kaynaklanabiliyormus daha geçici oluyormuş araştırmalarıma gore çok şükür düzelmiş geçmiş olsun
SedaBayraktar kasimonbes Sizin farklı gordugunuz birşey var mıydı bebiste bide kac aylık kaç kg benim bebeğim 2 aydır kg almamış gerçi çokta hareketlendi çok fazlada ek gıda yemiyor 8 aylık 8 kg
kasimonbes SedaBayraktar gelisimi ay ay normaldi 1. 2 aylar hep 1 kg yakin aldi 3. Ay 580 gr 4. Ay 390 gr almisti ama biz ilaca 3. Ayda basladik. Sonra 5. Ayda 850 gr aldi. Kilo ile ilgili degil de beyin gelisimini etkiliyor troid dedi doktorumuz o yüzden 3 yasina kadar ilaca devam edicez beyin gelisimi 3 yasinda bitiyor dedi