Gryffindor maşallah ne güzel, inşallah kolay çıkarır ama 2.azılar gerçekten zor, korkutmuş gibi olmayım da. Benim oğlumda dişleri genelde zorlanmadan, fazla rahatsızlanmadan çıkarttı hep. 16.ayında 16dişi vardı, sonra 23aylıkken alt 2.azıların 2sini de çıkarttı ama görmen lazım, mahvolduk. Çok hastalandı, ateşlendi, hep huysuz mızmız, uykusuz ve iştahsızlıkla perişan oldu yavrum. Şükür bitti geçti çıkardı tamamen ama işte üstler kaldı 2.azılar 2tane. Onları nasıl çıkartıcaz merak ediyorum ve korkuyorum inşallah onlarda da süreç böyle zorlu geçmez. Allah yardımcısı olsun yavrularımızın🙏❤️🌸