ElifYaman canim ben gündüzleri ne zaman isterse veriyordum, geceleri ise 2 saatte bir, uyanmasina firsat vermeden emzirip tekrar yatiriyordum ( doktor tavsiiyesi ). Artk 3 bucuk aylik olduk gece kendi acikinca uyaniyor. Atak haftasi vs agrisi sizisi yoksa 8-9 gbi yatiyor ben gece 11 de rüya ögünü gbi uyandirmadan emziriyorum, sonra kendi yine 2,5 3 saate bir uyanip emmek istiyor. Zaten doktorumuz da artk kendi aciktikca emsin dedi bakalim simdilik bu sekilde rutinimiz. 2 haftaya atak haftamiz yaklasiyor bakalim nolucak 🤦♀️