Hanımlar kızım bu gun tam 3 aylık oldu. Kendi kendine yuz üstü döndü kolunu falan da kurtardı. Ben cok tedirgindim surekli boğulur mu diye. Bu şekilde hareket edebiliyorsa. Hala eskisi gibi tedirgin olmama gerek var mı? Yoksa daha da mı tehlikeli oldu durum