Ben 60 kilo ile doğuma gıttım doğum sonrası 58 kiloydum sankı çocuk çıkmamiş gıbı 3,5 aylık bebeğim var suan 50 kiloyum hamıle kalmadan önce 47 kıloydum o üç kılo üzerimde ton gıbı ya hersey dar oluyo o göbek bazen acayıp şişiyo anlamıyorum ya ne yapacam nasıl gıtcek sütüm varla yok arasıydı kızımın alerjısı çıktı stresten kalmadı nerdeyse sadece geceleri emzırıyorm bı çözum bulan göbeğe bana da yazsın