Bebeğim 21 günlük geceleri uykusu iyi 2 saat de bir besleme yapıyorum ama gündüzleri 3 gündür uykusu çok kötü 20 dakika uyuyup saatlerce uyumuyor gazını falan çıkarıyor altı temiz sürekli emmek istiyor ama sürekli araştırdıgımda sürekli emmesininde iyi birsey olmadığını öğrendim siz neler yapıyorsunuz lütfen yardım edin bana ağlıyor yatırınca gözünden uyku akıyor fakat uyumuyor