QueenMommm bak mesela benim bebeğim en başından beri iştahsızdı bi şeyleri yaşında ağzına götürmeye başladı ben yiyince şaşırıp seviniyorum bazı dönemler ağzını bıçak açmıyo öyle yemiyo mama sandaylesine oturunca ağlıyo falan alıştım artık zorlamıyorum insan üzülüyo evet ama alışıyosunda geçici bi süreç seninki öncesinde yiyoduysa yine yer zorlu dişleri çıkarıyodur belki görümcem bebeğini yemiyo diye memeden kesti bebek ne yemek yedi ne süt emdi düşün öylesi daha kötü en azından emiyo şuan kafana takma geçici bi süreç elbet yiycekler alışacaklar