Sma comfort mu?
Sma optimro mu?
Sizce hangisi daha iyidir, daha tok tutan kabızlık yapmayan? Bunlardan birine geçecem ama çok kararsız kaldım. Comfort için gaz yapmıyor deniliyor ama doyuruculuğu felan nasıldır bilmiyorum. Birde hem emziriyorum hem mama veriyorum bu mamalarda farkeder mi acaba emzirdiğim için optimro daha mı kullanışlıdır?