Birbebekk Deletedmom_78 Haziran parası mi temmuzda yaticak yoksa ayri ayrı mi haziran ve temmuz odemesi olarak yaticak
Deletedmom_78 yagmuraltintas dün dü sanırım o e devletteki tarih sizin o parayi cekmenizin suresi yani ☺️
Hkshkshsk Dalpa temmuz diyorlar ama bı kaç haberde uzatılacak diye okudum ama ne kadar gerçek bilmiyorum belki seçim için uzatirlar oy alabilmek için
drns şimdi internet haberlerinde okudum Bakan Yanık yardım ödemelerinin süresinin uzatıldığını söğlemiş diye yazıyor hatta ödemelerin miktarıda artıcakmış