Hayaz 2 aylık olduk, 2.ay aşımızı yaptırınca, sağlık ocağı rotavirüsü aşısı yaptırmak isterseniz eczaneden alıp getirirsiniz 3.ayınsa yaparız dedi. Bu aşıyı ne için yapıyoruz? Kaç dozdur? En önemlisi yaptırmalı mıyız? Bilen bi aydınlatsın ya
baykuskiz_ Hayaz rota virusunden koruyan bir asi. Rota virusu cok ağırdir zordur. O yuzden yaptirmanizi tavsiye ederim. Rotarix alirsaniz 2 dozdur. 3. Ve 5. Ayda yapilir
Asyaveannesi04 Hayaz kesinlikle yaptırın kara ishal diye geçiyor, yakalandığında ishal, ateş, halsizlik oluyor bebeklerde ve hastane de yatıyorlar ben yaptırdım
Minel-inannesi Hayaz rota cocugun kres oyun grubu okul yasinda atesli kusmali ishal salginlarini hafif atlatmasini sağlıyor. Benim esimin yegeniyle arkadasim kizlarina yaptirmadilar zamaninda, bi salginda 10gun hastanelikler her seferinde. İki doz yapilir yaptirin yani koruyuculugu yuksek. Ha yine hasta oluyolar ama 2gunde dikiliyolar ayaga evde iyilesiyolar felan. Artik duzensiz gocmenler yuzunden salgin hastaliklar cok fazla
Melis1706 Hayaz rotavirus mutlaka yaptirmalisiniz cunku asi yaotirmayan cevremdeki tanidiklarimiz malesef cocuklari hatta birinin annesine bile bulasti zehirli ishal olarak geciyor ve agir atlatiliyor genelde hastaneye yatiyorlar 2 dozdan okusuyor 3 ve 5. Ayda ilk dozumuzda sadece bir kere hafif sulu kaka yapti tek yan etki buydu 2. Dozda hic birsey olmadi
Hayaz baykuskiz_ Asyaveannesi04 Minel-inannesi Bende yaptırayım o halde, sağ olun kızlar bilgilendirdiğiniz için 🌿