Anneler merhaba, kızımın kanında enfeksiyon olduğu için doktor augmentin antibiyotik şurup verdi. Ama ilk sıralar midesine dokundu ve kustu 3 dozu o şekilde gitti. Kutu yarın bitecek muhtemelen. Tam 5 gün kullanmış olacak. Kustuğu 3 dozu da almalı mı sizce gidip yazdırayım vereyim mi 3 doz daha yoksa bu kadarı yeterli midir sizce. Hastaneyi aradım ama doktor nöbetçi olduğu için görüşemedim bunun içinde hastaneye gitmek istemedim açıkcası yine o doktor olmayacak çünkü ve çocuğa da yazık zaten yolda kusuyor. Başına gelen var mı sizce ne yapayım